Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Z rodziną na urlop – czym podróżować?

Po kłopotliwym okresie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam pojechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Finanse nie pozwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą ładną Polskę. Skoro wczasy oraz lato zdecydowałam się na polskie morze.

Jedni sugerują, iż jest to miejsce już przereklamowane, lecz ja zawsze wracam tam z potężnym sentymentem – zwłaszcza, że dzisiaj mamy alternatywy przyczepa kempingowa. Pojechałam tam razem ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów chcemy się czegoś dowiedzieć i zaznajomić wiele ciekawych miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, bodajże dzisiaj dosyć popularną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień wypoczywaliśmy na plaży. To nasza idealna tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy tak właściwie z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię morską w Niechorzu. Kiedy weszliśmy na sam szczyt nie mogliśmy przestać podziwiać widoków! Piękne miejsce oraz atrakcyjna okolica.